Новина - Події - У Львові звільнили вчительку, яка роздягнула дитину перед усім класом (відео)
Минулого тижня у Львові, у середній загальноосвітній школі №40, на уроці хореографії, вчителька покарала дитину, змусивши її перед класом зняти штанці.
У львівській школі педагог роздягла дитину до білизни за неправильно виконані вправи
Про цей факт у дописі на Facebook повідомила мама дитини, яка теж ходить у цей клас. Для перевірки цього інциденту створили окрему комісію і провели службове розслідування. Як розповіла спеціально для Tvoemisto.tv в.о. начальника управління освіти ЛМР Зоряна Довганик, за результатами розслідування начальнику відділу освіти Залізничного району було рекомендовано притягти вчительку до відповідальності, звільнивши її зі школи.
Нагадаємо, про прикрий випадок на уроці хореографії у Facebook повідомила мама дитини, яка теж ходить у цей клас. "9 вересня, 6 день навчання в СЗШ № 40 м. Львова. 1 клас. Урок хореографії. За те, що дитина неправильно робила вправи – покарали. Зняли штани і заставили стояти в трусиках перед всім класом... Завдання додому: принести памперси і скотч...", – повідомила у своєму дописі Оксана Яницька.
У результаті службового розслідування цей факт підтвердили. "Для того, щоб підтвердити інформацію про неприємний випадок, що трапився у школі №40 міста Львова було створено окрему комісію, що провела службове розслідування. Після кількох днів роботи вона підтвердила, що інцидент описаний у соцмережах справді мав місце. Вчитель хореографії Нестерович Ірина Ярославівна була відсторонена від викладання у школі одразу, після створення комісії, а сьогодні за результатами перевірки начальнику відділу освіти Залізничного району, було рекомендовано притягти вчительку до відповідальності, звільнивши її зі школи. Наразі вчителька хореографії відмовилась підписувати наказ про звільнення і не визнає своєї вини, проте працювати у цій школі вона вже не буде", – засвідчила в.о. начальника управління освіти ЛМР Зоряна Довганик.
Наразі у школі із дітьми працюють психологи.
відео тсн
Tvoemisto.tv запитало у психолога Наталки Ільчишин про те, як захистити дитину від подібних ситуацій і навчити її розрізняти належні та неналежні вказівки дорослих.
"Якщо ми дитині закладаємо ідею, що вона завжди і в усьому має слухатися дорослих (батьків удома і вчителів у школі) апріорі виходимо із того, що ті дорослі, із якими зустрічатиметься дитина є добрі, позитивні, високоморальні тощо. Але в житті так буває не завжди. Тому батьки також мають вчити дитину розуміти, що прохання дорослих бувають різні і бувають такі вказівки, які дитина не повинна виконувати.
Наприклад, всім відомий приклад, коли дитина гуляє по вулиці і під’їжджає автомобіль, в якому незнайома особа пропонує або цукерки чи іграшки, дитина має розуміти, що в таких ситуаціях вона не повинна слухати того дорослого і не повинна робити того, що їй кажуть.
У сучасних умовах треба враховувати, що вчителі у школі себе можуть повести у неналежний спосіб і батькам треба говорити з дітьми про те, що вчителі у школі теж можуть давати якісь вказівки, які дитина не повинна виконувати. До прикладу, якщо це її принижує, то вона може від того відмовитись.
Сьогодні завдання батьків – пояснити дітям, що вчителі теж можуть себе поводити по-різному: вони можуть прекрасно провести урок, бути хорошими фахівцями, але часом бувають такі ситуації, коли вчитель робить щось таке, що ми, як батьки вважаємо неправильним або дитині видається таким, що робити не варто. Тому в таких ситуаціях треба давати дитині право вибору. Звичайно, що це все має свої наслідки, бо насправді більшість батьків хоче мати поруч із собою, зрештою як і більшість вчителів, абсолютно слухняних дітей, які не будуть дискутувати із приводу якихось прохань, побажань чи наказів, а будуть виконувати те, що кажуть дорослі. І коли ми вчимо своїх дітей, що дорослі не завжди мають рацію, то у цю категорію дорослих входимо й ми. Бо в певний момент діти можуть сказати, що батько чи матір теж не має рації. До того треба бути готовим. Але дитина в такий спосіб розвивається, вона вчиться самостійності, вчиться приймати рішення, бути відповідальною, слідкувати за особистою безпекою і відстоювати якісь ідеї, які вона вважає правильними.
Не треба думати, що дитина у першому класі не може відрізнити добра від зла. Можливо вона не зможе обґрунтувати свій вибір, але основні моральні поняття добра і зла формуються у дитини вже із 5 років. Також багато залежить від тої атмосфери, в якій дитина виховується. Бо якщо вона постійно чує нецензурну лексику стосовно членів сім’ї, то і насильство в школі для неї не буде чимось надзвичайним і новим. Але якщо вона виховується у сприятливих умовах, то вона інтуїтивно відчуватиме, яка поведінка є нормальною, а яка – ні.
Оптимальний спосіб навчити дитину поведінки в різних ситуаціях – гра чи моделювання ситуації. Також ми можемо використати моделювання для обговорення поведінки в ситуації, котра вже трапилася".
Львів у новинах:
У Львові пенсіонери заблокували рух автобусу, коли водій не пустив їх у салон (фото)
У вигрібній ямі на дачі чиновника Львівської залізниці померло двоє людей (відео)
Лобове зіткнення біля Львова: двоє чоловіків "вилетіли" з машини