Дізнайся: куди перенесуть ринок  Санта-Барбара  у Львові

Дізнайся: куди перенесуть ринок "Санта-Барбара" у Львові

фото з сайту tram.lviv.ua

Сихівський ринок "Санта-Барбара" переносять з просп. Червоної Калини на вул. Антонича, у зв’язку з прокладенням трамвайної колії на Сихів. Територія під ринок вже розпланована, зараз тривають роботи з прокладання мереж.

"Ділянка вже спланована, засипана щебенем, проведено світло. Наступного тижня проводемо водопостачання, водовідведення та каналізацію. Паралельно вестимуться роботи із зведення павільйонів", – зазначив начальник відділу державних закупівель ЛКП "Львівавтодор" Роман Познанський, повідомляє прес-служба Львівської міськради.

За його словами, до початку липня ринок повинен бути повністю перенесений.

Окрім цього, наступного тижня ТОВ "Сихівська народна торгівля" повинна звільнити автостоянку за ринком "Санта-Барбара", щоб компанія "ОНУР" змогла проводити будівельні роботи для прокладання колій та влаштування розворотного кільця. Після завершення зведення торговельних павільйонів на вул. Антонича ділянка на просп. Червоної Калини – вул. Вернадського повинна бути повністю звільнена для продовження робіт з будівництва трамвайної колії.

Станом на сьогодні, по Лоту 1 (вул. Угорська – вул. В. Вернадського) роботи виконано на понад 90%, а по Лоту 2 (вул. І. Свенціцького – вул. Угорська) – більш ніж на 50%. Згідно з графіком, завершити  роботи планують до осені 2016 року.

Нагадаємо, будівництво трамвайної колії на Сихів передбачено Генеральним планом Львова. Згідно з проектом, буде прокладено 11,5 км колії в обидва боки по вул. Стуса вздовж просп. Червоної Калини до "Санта-Барбари". Тендер на виконання робіт виграла компанія "ОНУР". Технічний нагляд за ремонтними роботами здійснює французька компанія "Еджіс Інтернешнл".

Зі Сихова до центру трамваєм можна буде дістатися на 25-30 хвилин. Окрім цього, проект має на меті зменшити транспортне навантаження найбільшого житлового масиву Львова (150 тис. мешканців), що позитивно впливатиме на екологічну ситуацію району та соціальний добробут львів’ян.

Проект реалізовується за рахунок кредиту від ЄБРР в розмірі 12 млн євро, гранту німецького уряду у 5 млн євро, технічної допомоги ЄС в розмірі 1,5 млн євро та за кошти з міського бюджету – 8,850 млн євро.

Львів у новинах:

Де з'являться нові станції муніципального велопрокату Nextbike

Фестиваль "Велопарк" у Львові: що буде цікавого 

Будь в курсі: тарифи на тепло підняли вдвічі