Як у Львові ремонтують аварійний міст на Городоцькій: фоторепортаж

Як у Львові ремонтують аварійний міст на Городоцькій: фоторепортаж

У Львові тривають аварійно-відновлювальні роботи на шляхопроводі на вул. Городоцькій, 166 з розширенням проїзної частини до 4-х смуг. На сьогодні ремонтники демонтували контактну мережу, зрізали дерева, перенесли опори електромереж та демонтували крайні балки на парній стороні. Також розпочали роботи з влаштуванні підпірної стінки. Про це інформують у прес-службі міськради.

Щоденно на об’єкті працює 20 працівників та 5 одиниць техніки. У процесі реконструкції шляхопроводу також буде розширено проїзну частину дороги до 4-х смуг на вулиці Городоцькій на ділянці від Хлібзаводу до вул. Сяйво.

"Відповідно до проекту, передбачено розширення параметрів проїжджої частини до 4-х смуг шириною 16 м, розширення підходів до шляхопроводу в обох напрямках протяжністю 352м. Площа асфальтування проїжджої частини – 5843 м2, в т.ч. існуючої – 3848 м2, площа тротуарів – 1915 м2", – розповіли  в департаменті житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Очікуваний термін завершення робіт – 14 жовтня цього року.

"Робота надзвичайно складна, вона передбачає певну частину  ручної праці. Люди працюють і назовні, і під мостом. Кількість людей  і техніки буде збільшуватися. Це буде фактично заново збудований міст. І ще один великий плюс – міст буде розширено. Якщо тут раніше було дві смуги, то буде чотири. Отже, буде більший трафік. Це все для мешканців міста Львова. Перше - безпека. Бо цей міст міг завалитися в будь-який день. Ми, коли його розібрали, побачили, що ситуація критично складна. Просто ми не мали коштів на його ремонт ні в минулому році, ні в позаминулому році. Кошти акумулювали, передбачили в бюджеті і в цьому році проступили до робіт. Також буде повністю зроблений якісний хідник. Тобто, буде новий міст,  який якісно служитиме львів’янам", – зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Вартість будівельних робіт за договором – 20 млн. 800 тис. 977 грн.

Як розповів професор кафедри мостів НУ "Львівська політехніка" Віктор Кваша, будівництво нового шляхопроводу обійшлось би в 4 рази дорожче, ніж реконструкція існуючого. Гарантійний термін моста після реконструкції – 80 років.

"Ми одержимо міст, який витримує сучасні навантаження і забезпечить комфортний потік транспорту", – додав керівник підрядної організації ТзОВ "Західтрансбуд" Зиновій Дац.

Читайте ще новини Львова:

У мережі з'явились фото страшного смерчу на Львівщині

Де у Львові не буде світла на початку липня: адреси 

Які вулиці Львова і досі без гарячої води