Допомагати українцям правильно визначати стан, у якому вони перебувають, викликаючи швидку, будуть у кол-центрах, які також запроваджують у рамках реформи медицини.
У таких центрах мають працювати кваліфіковані консультанти, бажано із психологічною освітою вважає Володимир Похмурський, який нещодавно очолив Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤"Консультанти зможуть оцінити рівень стресу в людини, визначити серйозність ситуації та вирішити, чи є необхідність скеровувати бригаду швидкої. А також порадити людині, що можна зробити до приїзду швидкої", – розповідає Володимир Похмурський. За його словами, такі консультації – європейська практика, яку слід запозичити, адаптувавши до українських реалій.
Кол-центри мають запрацювати вже цьогоріч в системі виклику 103: якщо диспетчер, приймаючи виклик, визначить, що людина не в критичному стані, а просто хоче порадитись, він переадресовуватиме виклик на кол-центр. Є також телефон екстреної допомоги 112, який, за словами Володимира Похмурського, у Львові працює добре, але в межах області поки має певні недоліки, тому доцільніше сьогодні використовувати номер 103.
Джерело: tvoemisto.tv
Дивись ще:
Чого чекати: на Львівщині модернізують "швидку"