Допомагати українцям правильно визначати стан, у якому вони перебувають, викликаючи швидку, будуть у кол-центрах, які також запроваджують у рамках реформи медицини.
У таких центрах мають працювати кваліфіковані консультанти, бажано із психологічною освітою вважає Володимир Похмурський, який нещодавно очолив Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
"Консультанти зможуть оцінити рівень стресу в людини, визначити серйозність ситуації та вирішити, чи є необхідність скеровувати бригаду швидкої. А також порадити людині, що можна зробити до приїзду швидкої", – розповідає Володимир Похмурський. За його словами, такі консультації – європейська практика, яку слід запозичити, адаптувавши до українських реалій.
Кол-центри мають запрацювати вже цьогоріч в системі виклику 103: якщо диспетчер, приймаючи виклик, визначить, що людина не в критичному стані, а просто хоче порадитись, він переадресовуватиме виклик на кол-центр. Є також телефон екстреної допомоги 112, який, за словами Володимира Похмурського, у Львові працює добре, але в межах області поки має певні недоліки, тому доцільніше сьогодні використовувати номер 103.
Джерело: tvoemisto.tv
Дивись ще:
Чого чекати: на Львівщині модернізують "швидку"