У центральних крамницях Львова псевдокур’єр "Нової пошти" намагався видурити у продавчинь гроші за доставку товару. Сам чоловік представлявся працівником "Нової Пошти", хоча не був одягненим у брендовий одяг. Розмовляв ламаною українською мовою, повідомляє zaxid.net.
Чоловік повідомив, що приніс посилку, однак перед тим мусить поговорити із власником крамниці. Тож попросив продавчиню задзвонити своєму шефові та водночас вихопив у неї із рук телефон.
Назар Вань, власник магазину, згадує: "Каже, що нам прийшла адресна посилка, дві коробки, на яких написано "обережно скло". Справа в тім, що нам справді мало прийти дві коробки з продукцією, на яких мало писати "обережно скло". Тому що то мали бути аромамасла і аромалампи, і сума, яку він назвав 1991 гривня".
Тобто чоловік назвав точну вартість товару у посилці.
"Мені він по телефону сказав, що все проплачено, нічого платити не потрібно, чи можна залишити коробки працівнику. А працівнику він сказав, що коробки не оплачені і на ту суму я сказав залишити коробки і віддати 1991 гривню", ? згадує власник.
В той же момент зв’язок зник, зловмисник вимкнув телефон та переставив там мову, каже продавчиня Ольга: "Коли я почала його включати там просто з’явилися якісь ієрогліфи".
Дівчина розповідає, що псевдокур’єр поводив себе зухвало та був дуже наполегливим. Після того, як вона відмовилась давати гроші і намагалась ще раз задзвонити шефу, чоловік просто втік. Коли Назар розповів про прикрий інцидент на своїй сторінці у фейсбук, з ним одразу ж зв’язались представники "Нової пошти", адже аферист володів інформацією, яку мають лише працівники компанії, а саме ? номер картки клієнта "Нової пошти".
Ми попросили представника "Нової пошти" прокоментувати випадок, адже відомо, що вони проводять своє внутрішнє розслідування. У відповідь отримали листа з поясненнями.
"Оскільки більшість співробітників компанії мають доступ до інформації щодо карток клієнтів, виявити, чи в цьому інциденті був задіяний хтось із них, наразі немає можливості. Служба безпеки також перевірила, хто і скільки разів заходив до онлайн-системи обслуговування клієнтів за номером цієї експрес-накладної, втім підозрілих дій не виявила", ? пояснили у "Новій пошті".
Також у листі компанія закликала громадян повідомляти про схожі випадки шахрайства на їхню гарячу лінію. Тим часом у Львові поштовий шахрай побував ще у кількох крамницях, але грошей там так і не видурив.
Дивись ще:
На скільки: з жовтня зросте вартість проїзду у приміських маршрутках на Львівщині
Що сталося: у Львові не вистачає 180 водіїв маршруток
Стійка інфекція: лікарі встановили причини масового отруєння рибою у Львові
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм