Через зауваження: кур’єр Glovo побив львів'янина

У Львові кур’єр Glovo побив чоловіка на території ринку «Південний». Фото умовне: Олена Стельмащук/volodymyrets.city

У Львові кур’єр Glovo побив чоловіка на території ринку «Південний». Фото умовне: Олена Стельмащук/volodymyrets.city

Події
08 вересня 11:09

У Львові кур’єр Glovo побив чоловіка на території ринку «Південний». Залізничний районний суд Львова визнав його винним і призначив покарання у вигляді 850 гривень штрафу. Читайте новини Львова на VG Львів.

Як повідомили у постанові суду за 2 вересня, випадок трапився 14 серпня на території торгово-виробничого комплексу «Південний», що на вулиці Щирецькій. Кур’єр Glovo приблизно о 17:00 приїхав на «Південний» та у нього виник конфлікт з чоловіком, який зробив йому зауваження через неправильно припаркований скутер Yamaha.

Кур’єр тричі вдарив чоловіка кулаком по голові, а потім наніс удари по плечу та передпліччі. У чоловіка діагностували забійну гематому лівої скроні, синці в скроневій ділянці зліва, на лівому плечі, садна на обох передпліччях, які відносяться до легкого тілесного ушкодження, пише zaxid.net.

Обвинувачений подав у суд письмову заяву, у якій визнав свою провину.

Суддя визнала кур’єра Glovo винним у нанесенні тілесних ушкоджень чоловіку та оштрафувала його на 850 гривень. Він ще може подати апеляцію.

У коментарі VG Львів у компанії Glovo наголосили, що кур'єри Glovo – самозайняті особи, які підключаються до платформи та здійснюють доставку замовлень в обраний ними час. Підключитися до платформи кур’єр може при проходженні онбординг сесії та складеного іспиту на знання ПДР. Кур'єр може відключитися від платформи самостійно у будь-який момент. Також компанія Glovo зберігає за собою можливість відключити кур’єра від платформи без можливості відновлення співпраці, якщо виявить його неприпустиму поведінку.

"Наразі ми не можемо підтвердити, що звинувачений в інциденті був підключеним до платформи кур'єром. Крім цього, у компанії Glovo діє програма страхування, що поширюється не лише на підключених до платформи кур'єрів, але на третіх осіб у випадку виникнення відповідальності перед ними", – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що щодо даного інциденту компанія не отримувала офіційних запитів щодо страхового випадку.

Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах