У «Київстарі» розповіли, чому стався збій і пообіцяли компенсацію Фото: pixabay.com
Компанія «Київстар» офіційно прокоментувала масштабний збій 3 лютого та пообіцяла компенсацію.
Як повідомили у компанії, сервіс дзвінків на номери в мережі «Київстар» і на номер 466 повністю відновлено для абонентів передплати близько 10.30.
«Складнощі виникли винятково через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, що були до моменту виникненням складнощів, залишилися у повному обсязі. Всі абоненти, які мали обмеження дзвінків наслідок помилки, як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги», – повідомили на Facebook-сторінці компанії.
У компанії наголосили, що для отримання компенсації не потрібно нікуди звертатися, вона буде нарахована автоматично.
Нагадаємо, що сьогодні, 3 лютого, у мобільного зв'язку «Київстар» стався збій — абоненти з самісінького ранку не могли ні зателефонувати, ні скористатися інтернетом. Також не працювали офіційний сайт «Київстару» та мобільний додаток оператора. Чимало людей були у паніції, адже окрім всього, зазначеного вище, у клієнтів «Київстар» ще й зникли гроші з рахунків.