Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара

фото: alex-shutyuk.livejournal.com

фото: alex-shutyuk.livejournal.com

Транспорт та інфраструктура
04 сiчня 2015 14:45

Львівський дизайнер та архітектор Олександр Шутюк на своїй сторінці в ЖЖ запропонував організувати сквер всередині розворотного кільця (біля кінцевої зупинки на Санта-Барбарі) сихівського трамваю. 

"Як ви, мабуть, знаєте, зараз триває будівництво трамвайної колії на Сихів, і одним з елементів цієї колії має стати розворотне кільце біля кінцевої зупинки на Санта-Барбарі. Зараз на місці цього кільця вже сформовано чималий земляний насип. Проектом передбачено зупиночні платформи та запасну колію для відстою вагонів. Ніби все очікувано, однак всередині лишається чимала територія і в мене виникли деякі думки стосовно її використання", - пише блогер.

Отже, докладно від Олександра Шутюка.

1. Як на мене, гріх не спробувати організувати всередині кільця невеликий сквер з зеленню та лавками.

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото

2. У центрі кола можна розмістити кількарівневу лавку для милування краєвидами.

 

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 1

3. Тільки не треба сміятися - звідси добре видно не лише довколишні поля, а й Арену-Львів.

 

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 2

4. Колію, звісно, треба відділити від громадської зони парканцем чи густими кущами.Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 3

5. Ще одним важливим елементом території має стати накриття безпосередньо біля зупинок.

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 4

6. Накриття має бути достатньо великим, щоби захистити від опадів велику кількість людей, однак в той же час і пропускали всередину світло.

 

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 5

7. Вигляд з-під накриття. Уважний читач напевно вже помітив, що трамвай стоїть дверима не в ту сторону і подумав, що це просто помилка "якого дідька?"

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 6

8. Але це не помилка, а якраз ще одна ідея, яка виникла вже в процесі роботи над моделлю. Подумалося, що нелогічно влаштовувати зупинки на вузеньких платформах між колією та вулицею (а колись повз кільце має пройти дорога, що з'єднає просп. Червоної Калини з проектованим просп. Вернадського), тоді як всередині кільця є купа вільного місця. Тим більше, що це кінцева зупинка у великому житловому масиві і пасажирів тут явно не бракуватиме. Ідея полягає в тому, щоби зробити прямо перед кільцем перехрещення колій, щоби трамваї, під'їжджаючи до кінцевої перелаштовувалися на зустрічну смугу та ставали дверима в середину кільця.

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 7

9. Таким чином виходить велика зупинка, зав'язана у один вузол зі сквером і можна буде чекати на трамвай не на вузькому тротуарі між дорогою та трамвайною колією, а сидячи на лавочці біля дерева. Як на мене, було б непогано. А ви що скажете?

Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара фото 8

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Urban development: як змінювався Львів протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах