Фото: facebook.com/Варта 1
Зробити проїзд через сквер святого Юра доступним і для приватного транспорту – саме така ініціатива нещодавно зародилася в соціальних мережах. А невдовзі вона зможе отримати і офіційне втілення. Tvoemisto.tv дізналося, чи варто сподіватися на те, що дорога через сквер стане доступною для всіх автомобілістів, та що в такому випадку будуть робити активісти з ініціативи "Врятуй сквер святого Юра".
Одними з перших подібне обговорення було винесено у спільноті "Варта 1". Там звернули увагу на те, що по збудованій дорозі через сквер може проїхати і легковий автомобіль. Тож виникла думка звернутися з проханням прибрати знак, який би це забороняв.
"Після того, коли там зробили сквер, проїхати з вул. Митрополита Андрея на вул. Устияновича можна тільки громадському транспорту, хоча там немає ніяких причин для того, щоб закривати рух! Сьогодні там вже стояла нова поліція та штрафувала "злісних" порушників, оскільки тепер там з двох сторін знак проїзд заборонено. На мою думку ніякої логіки в цих знаках немає, а просто закрили важливу розв'язку, яка майже наполовину розвантажувала вул. Городоцьку, яка від ц. Анни тепер весь час в корках, важко тепер проїхати і по Бандери, де і так чудова дорога! Сьогодні підходив до поліцейських, які якраз стояли там і наказували, з запитанням, куди звертатись і що потрібно, щоб знаки зняли. Отже сказали збирати підписи, а з ними в Галицьку адміністрацію та на Перфецького до них. Тому я пропоную зробити голосування тут і тоді вирішимо чи варто починати збирати підписи", – йшлося в повідомлення.
Сам пост зібрав чималу кількість like і share від користувачів. Деякі ж водії в коментарях під цим повідомленням навіть написали, що звернулися до Галицької районної адміністрації. А дехто і про те, що проїжджав там, коли не було поліції.
А вже сьогодні, 3 лютого, напередодні засідання сесії Львівської міської ради, яка запланована на 4 лютого, депутат Ігор Зінкевич, координатор ГО "Варта-1" написав, що планує ініціювати зняття знаку про заборону руху приватного транспорту через площу святого Юра. Таке рішення він обґрунтував тим, що логічного пояснення такій забороні немає, а також тим, що громаді була представлена схема руху, яка цілком протилежна до того, що є зараз. Також Ігор Зінкевич повідомив, що йому скаржаться містяни, які живуть на вул. Бандери і на вул. Городоцькій, адже при такій розв’язці їх вулиці перезавантажені транспортом.
Активісти з "Врятуй сквер святого Юра" чули про таку ініціативу. І попри те, що їх погляди на ситуацію розходяться, вважають, що кожен має право висловити і відстоювати свою думку. Однак і від своїє відступати вони не планують.
"Ми вважаємо, що ця територія має бути максимально зручною для пішоходів", – зазначила активістка Ірина Янів.
Вона розповіла, що є ряд перешкод, які не можуть дозволити проїзд для приватного транспорту. Серед них і юридичні зобов’язання. Так, при підписанні мирової угоди між активістами та міською владою, було чітко прописано про те, якою має бути ця дорога (її ширина), а також те, що там має курсувати громадський транспорт. Відтак для того, щоб зробити дорогу "повноцінною" для курсування і громадського, і приватного транспорту, її треба розширити, що вже порушує умови угоди.
"Якщо міська рада йде на прийняття рішення, яке суперечить мировій угоді і його порушує, тоді ми маємо право дати всіх усім судовим процесам, які частково призупинені. А далі будемо діяти в залежності від ситуації", – заначила Ірина Янів.
За її словами, проти того, щоб там зробити дорогу для усіх автомобілів, можуть виступити і мешканці прилеглих будинків.
Як повідомили у прес-службі Львівської міської ради, офіційних звернень про те, щоб зняти знаки, які дозволяють проїзд лише для громадського транспорту, до них не надходило.
Львів у новинах:
У Львові стартував продаж квитків на Х Фестиваль шоколаду: що буде цікавого
Сім зимових курортів Карпат в п’ять разів дешевших від Буковелю
Зима у Львові: де можна покататись на лижах, сноутьюбах та санчатах (фото, відео)