За його словами, є два варіанти використання рухомого складу для втілення ідеї.
"Наразі це могли би бути двосекційні рейкові автобуси PESA. Вони є привабливими, але їхня пасажиромісткість для очікуваного навантаження є заледве достатньою. Інший варіант – до потрібного часу залізничники можуть модернізувати кілька дизелів ДР1Б. З точки зори екології, у довгостроковій перспективі, звісно, краще — електричка, але наразі вільних електричок залізниця не має", – пише Олександр Шутюк.
На думку активіста, при перекритій на ремонт вул. Шевченка та вартості проїзду 4 гривні, пасажиропотік має становити близько 2 тис. пасажирів на день у кожен бік.
"Наразі зійшлися на тому, що місто має назвати залізничникам години, у які мав би рушати міський потяг, і вони, з урахуванням руху всіх пасажирських та вантажних потягів, перевірять наскільки можливо досягнути такого графіку. Якщо графік буде можливим, далі детальніше працюватимуть над технічною та фінансовою сторонами", – підсумував Олександр Шутюк.
Дивись ще:
Нові авіарейси: до львівського аеропорту запустять прямі літаки з Китаю
Коли і де: у Львові відбудеться виставка ретро-автомобілів
До школи з комфортом: на Львівщині закупили спеціально облаштовані шкільні автобуси