У Львові триває капітальний ремонт вул. Личаківської, який розпочався з 25 березня. Триватимуть роботи до кінця року. Тут буде проведена капітальна реконструкція дорожнього покриття, заміна трамвайної колії, контактної мережі і, найголовніше – ремонт усіх комунікацій, зокрема колектора, інформують у прес-службі Львівської міськради.
Ремонт вул. Личаківської здійснюється у три етапи. Перший етап – це роботи на перехресті вул. Личаківської з вул. Мечнікова. Другий етап – роботи на ділянці від вул. Мечникова до вул. Б. Котика. І третій етап – від вул. Б. Коти до вул. Пасічної.
Вартість ремонтних робіт вул. Личаківська складає приблизно 6 млн. євро.
На вул. Личаківська (від вул. Мечникова до вул. Пасічна) буде проведена капітальна реконструкція дорожнього покриття, заміна трамвайної колії, контактної мережі, ремонт усіх комунікацій, зокрема каналізаційного колектора, який залягає на глибині 7 м. Минулого року цей колектор кілька разів провалювався.
Як повідомив заступник директора ЛКП "Львівавтодор" Євген Калитич, минулого тижня розпочалися роботи із встановлення трамвайних плит типу ПКП від вул. Репіна до вул. Мечникова. Станом на минулу п’ятницю, встановлено 55 шт. плит.
"Зараз завершуються монтажні роботи із встановлення трамвайних плит. Після будемо монтувати трамвайну колію, щоб відновити рух трамвая № 7.
Також вже демонтовано трамвайну колію, контактну мережу трамваю, мозаїку і бруківку на ділянці від вул. Репіна до вул. Б. Котика. Демонтовано тротуарну плитку від вул. Репіна до вул. Круп’ярська. Прокладено каналізаційний колектор діаметром 1200 мм довжиною 60 м.п. на ділянці від вул. Мечникова до вул. Круп’ярська. Замінено водопровідні мережі (магістральні та будинкові) від вул. Рєпіна до будинку №90 на вул. Личаківська", – розповів Євген Калитич.
Інженер ТзОВ "Онур", Віктор Онищук, наголосив що найважчі роботи були пов’язані із заміною колектора, глибина залягання якого 7-8 м.
Дивись ще:
"На перехресні вул. Личаківська – вул. Мечникова, досить складні геологічні умови роботи. На цій глибині, починаючи від 5 м, іде скельний ґрунт. Колектор на глибині від 7 м, тому 2 м нам доводиться вирізати скельний ґрунт. Це затримало роботи.
Зараз плануємо монтувати рейки, завершується будівництво великої камери на колекторі, готується переключення колектора вул. Круп’ярської. Від вул. Круп’ярської до вул. Б. Котика встановлюються каналізаційні мережі та водопровід і готується корито під дорожній одяг", – додав Віктор Онищак.
Міський голова Львова Андрій Садовий відзначив хорошу динаміку роботи і наголосив, що з середини липня перехрестя вул. Личаківська – вул. Мечникова буде відкрито для руху трамваїв.
"Мені приємно, що динаміка дуже хороша. Я сьогодні можу більше впевнено сказали, що на середину липня ми зможемо відкрити проїзд із вул. Мечникова на вул. Личаківську.
Найскладніша ділянка робіт – це прокладання нового колектора. Старий колектор був діаметру 800 мм, зараз прокладаємо колектор діаметром 1200 мм. Це робить його більш безпечнішим. Адже на роботу колектора у нас було найбільше зауважень. Він був в аварійному стані. А на відрізку дороги, ближче до вул. Пасічної колектор декілька разів провалювався.
Отож, до середини липня ми відкриваємо сполучення вул. Личаківської з вул. Мечникова. І далі рухаємося в напрямку до вул. Пасічної. До кінця року має бути повністю замінена трамвайна колія, і має бути повністю встановлене нове покриття на дорозі. Трамвайні плити, які зараз встановлюємо, вже іншої конструкції ніж були. Нові плити більш безпечні і надійні в роботі", – розповів міський голова Львова Андрій Садовий.
Дивись ще:
Повстанська варта, рок-н-рол, спортивні локації: у Білогорщі стартує перший ШухевичФест
Новий проект: Львів та Варшаву хочуть з'єднати європейською залізничною колією
Є робота: "Львівелектротранс" шукає 90 водіїв
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм