За три доби до відправлення: у "Приват24" з’явилася функція повернення повної вартості залізничного квитка

Новина - Транспорт та інфраструктура - За три доби до відправлення: у "Приват24" з’явилася функція повернення повної вартості залізничного квитка

Новина - Транспорт та інфраструктура - За три доби до відправлення: у "Приват24" з’явилася функція повернення повної вартості залізничного квитка

Транспорт та інфраструктура
28 лютого 2018 13:16

В онлайн-сервісі "Приват24" з’явилась функція, яка дозволяє отримати 100% вартості повернених квитків. Про це йдеться у повідомленні прес-служби банку. 

Нова функція дозволяє отримати 100% вартості повернених до відправлення потяга квитків протягом трьох діб, незалежно від причини повернення.

Новий сервіс доступний пасажирам, котрі придбали квитки на поїзд у "Приват24", на сайті bilet.pb.ua або у відділеннях банку. Повернути кошти за відмінену поїздку залізничним транспортом можна у додатку "Приват24" або у відділеннях ПриватБанку. 

Послуга платна. Вона становить приблизно 11% від вартості квитка.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Пакуй валізи: "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на потяги після 25 березня

Через перехід на літній час: "Укрзалізниця" призупинила продаж квитків

Готуй гаманець: стало відомо, коли зростуть ціни на залізничні квитки

Новини України та світу 28 лютого

Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах