У мережу виклали світлину таблички з львівського трамваю, придбаного у Німеччині, на якій німецькою зазначено, що в салоні можуть розміститися 99 пасажирів, а українською – 160.
У мережу виклали фото таблички з львівського трамваю, придбаного у Німеччині, на якій німецькою зазначено, що в салоні можуть розміститися 99 пасажирів, а українською – 160. Відповідне фото з’явилося у спільноті "To Lwow, kuЯwa" у "Фейсбук".
Світлина з львівського трамваю, придбаного у Німеччині, з якої видно, що в салоні можуть одночасно розміститися 99 німців або 160 українців. Фото Наталя Величко.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤"Знимка з львівського трамваю, купленого в Німеччині. Відповідно – табличка ліворуч – для німців, праворуч – для львів'ян. Тішить, що німці вдвічі грубші, ніж ми, але звідки взялося два додаткових сидячих місця? Приставних табуреток я не знайшла. Певно тре комусь на коліна сідати!", – йдеться у
Учасники спільноти з гумором підійшли до нестандартної розмітки. Мовляв, два місця були заброньовані для кондукторів. Але найбільше коментарі викликала, звісно, непроста арифметика. Учасники спільноти порахували, що один німець – це 1,89 українця. І припустили, що таке можливе лише після Oktoberfest. Бо в українців замість гастрономічного "Свята жовтня" – бульба-закваски-консервація, тож співвітчизники значно стрункіші.
Якщо у Німеччині трамвай вміщує 66 стоячих пасажирів, то такий же у Львові – 125. Скріншот коментарів.
Той факт, що на одного німця у львівському трамваї припадає майже два українця, у "Львівелектротрансі" пояснили так: "Щодо 33/35, то тут, й справді, закралася помилка, так як використали наклейки, котрі призначені для вагонів КТ4СУ, а ось відносно 66/125, то тут все коректно, оскільки стандарти України та Німеччини таки різняться. Ознайомитись більш детально із вітчизняними нормами розрахунку пасажиромісткості трамвайних вагонів можна загугливши ДСТУ 4070".
Інцидент можна було б вважати вичерпаним, якби уважний Андрій Українець не підмітив: "Ніхто не задумується над тим, що з розрахунку саме цих 125 пасажирів ведеться підрахунок заповненості транспорту і, як наслідок, виводяться суми доцільності та рентабельності перевезень, вартість квитків, кількість одиниць транспорту на маршруті (в тому числі і в години-пік).
Нагадаємо, у 2018 році Львів купив у Німеччини 30 вживаних трамваїв. Їх придбали за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку у рамках договору з Берлінською муніципально-транспортною компанією. Перші трамваї прибули до Львова у липні.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Суворі львівські контролери: пасажира, який оплатив проїзд через термінал, оштрафували
Хто останній – той і тато: у мережі сміються над рекламою на львівському тролейбусі
Мріяти не шкідливо: які трамвайні маршрути хочуть відкрити у Львові
Читайте всі новини на нашій сторінці в
Підписуйтеся на нас в