Як зміниться вулиця Шевченка після реконструкції: схеми, ескізи
"Львіватодор"
Після реконструкції, вулиця матиме три смуги, одну з яких виділять для руху громадського транспорту у бік центру. Розширити вулицю до чотирьох смуг немає можливості, оскільки за Державними будівельними нормами для цього необхідно, аби її ширина становила 12 метрів. Натомість вулиця має ширину 9-11 метрів.
Концепція реконструкції вулиці Шевченка у Львові
"Ранковий пік у бік центру і вечірній із центру – нерівнозначний. Ранковий пік дуже концентрований, а вечірній – розтягнутий на 4 години. Тож виділена смуга в бік центру є обґрунтованою потребою, проте у зворотному напрямку такої потреби немає", – розповіли у "Львівавтодорі".
Генеральний план реконструкції вулиці Шевченка у Львові
На перехресті з Левандівською облаштують однорівневу розв’язку, яка має запобігати трафіку. Пріоритет надаватимуть громадському транспорту.
В напрямку Рясного очікують зменшення часу проїзду ділянки від церкви Анни в час пік на 45% або на 7-8 хвилин.
Ескіз реконструкції на ділянці від Турянського до вулиці Хорватської
Перед перехрестям з Ярослава Мудрого кількість смуг в напрямку центру збільшать до трьох за рахунок смуги для лівого повороту на вулицю Пстрака. Останній квартал між Ярослава Мудрого та розв’язкою біля церкви Анни буде мати по одній смузі в кожному напрямку та найбільшу кількість паркомісць.
Ескіз реконструкції перед перехрестям з вулицею Ярослава Мудрого
Ділянку від Єрошенка до вулиці Ярослава Мудрого облаштують трьома смугами руху. Дві смуги створять від вулиці Ярослава Мудрого до Бенедиктовича: спільна смуга від центру та відділені делініаторами смуги для автобусів, трамваїв та автотранспорту для руху до центру. В напрямку до центру зупинки зроблять острівними, а до центру – безбар’єрні зупинки у смузі руху.
Ескіз реконструкції вулиці Шевченка: ділянка вулиці Єрошенка
У "Львівавтодорі" зазначила, що три смуги дозволять частково зберегти озеленення на вулиці, облаштувати паркомісця та велосмуги, відділити пішохідну зону та проїжджу частину.
"Нині на вулиці є 200 великих дерев, що переважно перебувають у хорошому або задовільному стані. Проте розміщені вони розташовані впритул до наявної проїзної частини і ростуть на ненормативній відстані до інженерних комунікацій. Дерева виконують важливу функцію шумо- та пилозахисту для мешканців вулиці, забезпечують. Після прийняття три смуги, ключовим питанням про збереження або заміни дерев стає трасування велоінфраструктури та інженерних мереж", – розповіли у "Львівавтодорі".
Ескіз реконструкції вулиці Шевченка
Зокрема, під час реконструкції на вулиці спроектують велоінфраструктуру. На Шевченка облаштують велосмугу паралельну смузі для автотранспорту.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Ремонт по-львівськи: асфальт зійшов разом зі снігом
Відремонтували: вулицю Просвіти відкривають для проїзду
За 28 мільйонів: біля Львова з'явилась нова транспортна розв'язка
Читайте всі новини на нашій сторінці в
Підписуйтеся на нас в