Подорож у минуле: у мережу виклали фото тролейбусів на львівських вулицях у різні роки

У мережу виклали фото тролейбусів на львівських вулицях у різні роки. Фото: Старі фотографії Львова

У мережу виклали фото тролейбусів на львівських вулицях у різні роки. Фото: Старі фотографії Львова

Транспорт та інфраструктура
04 червня 2021 17:57

Нині важко уявити Львів без низькопідлогових тролейбусів «Електрон». Вже мало хто й пам’ятає ті часи, коли на зупинки прибували тролейбуси київського виробництва. Та у мережі опублікували атмосферні світлини тролейбусів, які колись курсували вулицями Львова. Читайте найцікавіші новини Львова.

Вперше на вулиці Львова тролейбус виїхав 27 листопада 1952 року. Тоді на єдиному тролейбусному маршруті Львова № 1 «пл. Міцкевича – Залізничний вокзал» курсувало 4 тролейбуси МТБ-82Д. Загалом у 1952 – 1960 році до Львова із заводу імені Урицького в місті Енгельсі Саратовської області надійшло 67 машин МТБ-82Д.

А вже на початку 1960-х років до Львова почали постачати тролейбуси «Київ – 2», виробництва Київського заводу електротранспорту імені Дзержинського. У 1962 – 1963 роках Львів отримав 33 тролейбуси моделі «Київ – 2», які отримали деповські номери 68 – 100. Також у 1960 році Львів отримав 30 тролейбусів «Київ-4» деповськими номерами 150 – 179, пише видання «Фотографії старого Львова».

Тролейбус «Київ – 2» № 81 долає підйом на вулиці Адама Міцкевича у Львові. Фото: Гаральд НейзеТролейбус «Київ – 2» № 81 долає підйом на вулиці Адама Міцкевича у Львові. Фото: Гаральд Нейзе

Тролейбус «Київ – 4» на площі Адама Міцкевича у Львові. Фото 1971 рокуТролейбус «Київ – 4» на площі Адама Міцкевича у Львові. Фото 1971 року

«Київ – 4» № 160 і тролейбус «Skoda 9Tr» № 188 на вулиці Тролейбусній. Фото: Ааре Оландер«Київ – 4» № 160 і тролейбус «Skoda 9Tr» № 188 на вулиці Тролейбусній. Фото: Ааре Оландер

У 1963 році Львівський автобусний завод виготовив партію тролейбусів ЛАЗ-695Т – 50 машин надійшли до Львова і до Баку. Однак Львівський завод був зайнятий виробництвом автобусів, тож складання нових моделей автобусів передали на Київський завод електротранспорту. Згодом виробництво тролейбусів на базі кузовів автобусів ЛАЗ-695 було передано на автоскладальний завод в Одесу.

«Киянка» № 163 та тролейбуси «Skoda 9Tr» у тролейбусному депо Львова. Фото: Ааре Оландер«Киянка» № 163 та тролейбуси «Skoda 9Tr» у тролейбусному депо Львова. Фото: Ааре Оландер

Тролейбус «Київ – 4» 5-го маршруту на вулиці Костомарова. 1971 р. Фото: Гаральд НейзеТролейбус «Київ – 4» 5-го маршруту на вулиці Костомарова. 1971 р. Фото: Гаральд Нейзе

Тролейбус ЛАЗ-695Т, який на КЗЕТі випускався як «Київ – 5ЛА». Львів, вулиця Любінська, 1969 рік. Фото: Дмитро МатушкінТролейбус ЛАЗ-695Т, який на КЗЕТі випускався як «Київ – 5ЛА». Львів, вулиця Любінська, 1969 рік. Фото: Дмитро Матушкін

На жаль, на сьогодні жодного тролейбуса «Київ – 2» чи «Київ – 4» не збереглося ні у Львові, ні загалом в Україні. По одному тролейбусу «Київ – 2» і «Київ – 4» є у музеї електротранспорту Москви, але це неходові машини, які надійшли із Запоріжжя та Кропивницького.

Нагадаємо, львовознавці показали унікальні фото станції Підзамче у Львові столітньої давності. Нині важко повірити, але у проекті залізниці зі Львова до Бродів і Тернополя, який розробили на початку 1860 років, про станцію Підзамче у місті Лева у мови не було.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах