Низку вулиць Львова зроблять безпечнішими – перелік

Низку вулиць Львова зроблять безпечнішими – перелік

Низку вулиць Львова зроблять безпечнішими – перелік Фото: uk.wikipedia.org

Транспорт та інфраструктура
18 липня 2022 09:12

 У Львові низку вулиць у п’яти локаціях, де найчастіше стаються ДТП, зроблять більш безпечними та комфортними. Йдеться про удосконалення дорожньої інфраструктури в районах вулиць Любінська-Кульпарківська, Городоцька, Варшавська-Чорновола та у житлових масивах «Сихів» і «Рясне».

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації. 

Наразі, на початковому етапі, за грантові кошти фахівці мають створити 5 окремих концепцій для перепланування цих територій. Львівська міськрада запрошує команди проєктувальників долучатися та отримати шанс реалізувати свої напрацювання. Відповідний тендер із 5 лотів за проєктом «Перепланування вулиць Львова на безпечні та екологічно чисті» опубліковано на порталі закупівель Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ.

Так, підвищити безпеку руху та зробити дороги комфортнішими планують у таких локаціях:

  1. Вулиці Любінська, Кульпарківська, частина Виговського та район, оточений вулицями Любінською, Кульпарківською та Виговського.
  2. Вулиці Городоцька, територія, обмежена Городоцькою, Народною, Любінською, територією ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" імені Данила Галицького".
  3. Вулиці Ковча, Винниця, Тунельна, Варшавська, Замарстинівська (від Варшавської до межі міста), проспект Чорновола та територія, обмежена вулицями Варшавською, Липинського, Замарстинівською
  4. Частину вулиці Шевченка від будинку 154 до  межі міста, вулиць Брюховицька, Величковського, територія оточена цими вулицями (включаючи житлові масиви Рясне-1 та Рясне-2).
  5. Проспект Червоної Калини, вулиця Стуса, район, оточений пр. Івана Павла ІІ, вулиця Хоткевича та проспект Червоної Калини і район, оточений проспектом Червоної Калини, парком Івана Павла ІІ та межами міста, напрямок до села Зубра.

Як розповів виконувач обов’язків начальника управління вуличної інфраструктури Львівської міськради Павло Сирватка, території обирали разом з працівниками поліції на підставі аналізу даних про ДТП, що відбувалися у минулі роки. На початковому етапі фахівці мають дослідити кожну з локацій, поспілкуватися із зацікавленими особами, профільними підрозділами міської ради, поліцією,  визначити, що саме необхідно змінити та розробити  концепції перепланування вулиць.

Далі, на наступних етапах, на основі цих ескізних проєктів, виготовлятимуть проєктно-технічну документацію та виконуватимуть передбачені роботи.
Перепланування вулиць відбуватиметься без їхньої перебудови. Також проєкт має екологічні складову.

«Ці вулиці відремонтовані, проблем з покриттям немає, тож можемо зосередитися на підвищенні безпеки та екологічності. Серед найочікуваніших робіт – покращення інфраструктури, зокрема облаштування зупинок, переїздів, освітлення, заміна розмітки, встановлення чи модернізація світлофорів, пониження бордюрів. Створення безпечних велосипедних та пішохідних доріжок, озеленення тощо. Слід наголосити, що йдеться не лише про окремі вулиці, а й про житлові зони. Якщо вже ціла команда архітекторів буде працювати над певним районом, то ми очікуємо на комплексні рішення з урахуванням інтересів в тому числі і мешканців навколишніх будинків», - розповів Павло Сирватка.

Очікується, що ескізні проєкти перепланування зазначених територій мали б бути готові на початок наступного року. Цей проєкт реалізовується у співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва GIZ, та Європейським інвестиційним банком. Гранична ціна робіт за кожним з 5 лотів – 441 тисяч гривень (з урахуванням усіх податків і зборів).

Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах