Петиція до Львівської міськради про запуск великих комунальних автобусів до Брюховичів набрала необхідні 500 підписів. Станом на 17 жовтня її підписали 509 мешканців. У мерії прийняли петицію на розгляд.
Авторка петиції Ярина Остапик зазначила, що кількість пасажирів у Брюховичах значно перевищує можливості перевезення тією кількістю автобусів, які щодня виходять на маршрут.
У Фейсбук оприлюднили фото величезної черги, яка сформувалась у Львові на кінцевій зупинці автобусного маршруту у Брюховичі. Містяни давно нарікають на цей маршрут, адже, як для такої кількості людей, автобусів курсує занадто мало.
Більшість автобусів, що обслуговують машрути №8 та № 22, це автобуси середнього класу Богдан А092, які не пристосовані для перевезень пасажирів у міському режимі та у великій кількості, інвалідів у візочках та дитячих візків.
Через перевантаженість автобусів водії не зупиняються на частині зупинок, особливо нереально сісти на автобус №8 у час пік та на вихідні чи на останній рейс.
З метою вирішення вищеназначених проблем та забезпечення прав пасажирів, вона просила запустити комунальний великогабаритний громадський транспорт до смт. Брюховичі, у тому числі розглянути варіант продовження будь-якого міського комунального великогабаритного автобусного маршруту до смт. Брюховичі через вул. Замарстинівську.
Додамо, до Львова доставили 16 нових 12-метрових автобусів МАЗ. Всього Львів придбав у лізинг "Укргазбанку" для АТП-1 100 автобусів МАЗ і 50 автобусів концерну "Електрон". Вартість одного автобуса МАЗ становить 122 тисячі євро із розмитненням. Нові автобуси великого класу запустять на маршрути у Рясне.
Нагадаємо, 13 вересня, на зупинці у Брюховичах, побили водія маршрутки №8.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Куди везуть: великі автобуси МАЗ запустили на ще один маршрут
Куди поїдемо: у Львові запустять новий автобусний маршрут
"Або плати, або виходь": у Львові водій вигнав школяра з маршрутки на півдорозі
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в
Підписуйтеся на нас в