Хто останній — той не вліз: львів'яни вимагають запустити великі автобуси у Брюховичі

Львів'яни вимагають запустити великі маршрутки у Брюховичі.

Львів'яни вимагають запустити великі маршрутки у Брюховичі.

Події
17 вересня 2018 16:08

Львів'яни вимагають запустити великогабаритні маршрутки на маршрут у Брюховичі. Нещодавно Ярина Остапик зареєструвала електронну петицію з проханням запустити великі автобуси до Брюховичів, які входять до складу Шевченківського району Львова.

У петиції йдеться, що жоден комунальний громадський транспорт Львова не їздить до смт. Брюховичі, а міські пасажирські перевезення в цьому напрямку здійснюють приватні перевізники, на маршрутах №8 та №22.

“Більшість автобусів, що обслуговують маршрути №8 та № 22, — це автобуси середнього класу “Богдан А092”, які взагалі не пристосовані для перевезень пасажирів у міському режимі – поручні для стоячих пасажирів розташовані високо або їх немає, проходи у частині автобусів вузькі та обмежують переміщення пасажирів, другі двері розташовані високо та не відкриваються автоматично, підвищення підлоги у салоні травмує стоячих пасажирів”, — зазначила Ярина Остапик.

Містяни скаржаться, що на маршруті замало автобусів, а ті що є, не вміщують усіх пасажирів. Адже максимальна пасажиромісткість таких автобусів становить 43 людини, а в години пік та на вихідних у салон беруть 55-60, а часто й більше людей.

“Максимальна кількість пасажирів набивається в автобус нерідко ще на кінцевій зупинці, тому пасажири наступних зупинок у час пік та на вихідні не мають жодного шансу сісти на автобуси маршруту. Побачити лише сидячих пасажирів у маршруті № 8 майже нереально”, — додала Ярина Остапчик.

Зокрема, через перевантаженість автобусів водії часто не зупиняються на зупинках “Торф’яна”, “Замарстинівська”, “Курортна” і “Джерело”, а також відмовляються перевозити безкоштовно пільговиків та дітей, що взагалі шокує.

“На вихідні маршрут №8 обслуговує, як правило, лише 2 автобуси, а інколи і один, які їдуть шалено переповнені. Черга на вихідні на кінцевій зупинці у Львові на площі Святого Теодора нерідко досягає таких розмірів, що всі пасажири не можуть сісти у один автобус. Через переповненість не можуть скористатись автобусами у вихідні дні і велика кількість львів’ян, які приїжджають відпочити на Брюховицьких озерах та у лісі”, — додала авторка петиції.

До того ж, запуск комунального великогабаритного громадського транспорту до смт. Брюховичі вирішив би також транспортні питання мешканців вулиці Замарстинівської (на відрізку від перехрестя на Брюховичі до виїзду зі Львова), оскільки зараз цю частину вулиці обслуговують також лише маршрути № 8 та № 22.

Петицію створили, щоб привернути увагу влади Львова до проблеми і вирішити питання запустивши великогабаритний громадський транспорт до смт. Брюховичі, а також продовжити будь-який міський комунальний великогабаритний маршрут до смт. Брюховичі через вулицю Замарстинівську.

Як повідомляє 032.ua, львів’яни просять владу міста про виділення великих автобусів з числа МАЗів, які нещодавно отримав Львів, на маршрути до Брюховичів.

Зокрема, львів’янка Наталія Сологуб розповіла, що уже вчетверте за місяць на “Гарячій лінії” залишила скаргу на перевізників, які не виїжджають у повній мірі на маршрути.

“Коли на маршруті 5 автобусів, з яких виїжджає на маршрут 3 - 4, люди як зранку, так і ввечері чекають по 30 - 45 хвилин, щоб влізти в маршрутку. Скарги на “Гарячу лінію” нічого не дали.”, — розповіла Наталія Сологуб. 

За її словами, з кожним роком більше людей, а автобусів тільки меншає. От наприклад, в п'ятницю, 14 вересня, вона чекала 45 хвилин тільки для того, щоб влізти в маршрутку, бо на кінцевій зупинці черга людей, кількістю одразу на 2 автобуси.

Проблему вирішити пропонують, в першу чергу, змінивши перевізника, збільшивши кількість автобусів (вибрати ще одного перевізника) і хоча б у години пік (7:00 - 10:00 і 17:00 - 20:00) додавши кілька великих автобусів з інтервалом 10 - 15 хвилин.

Додамо, до Львова доставили 16 нових 12-метрових автобусів МАЗ. Всього Львів придбав у лізинг "Укргазбанку" для АТП-1 100 автобусів МАЗ і 50 автобусів концерну "Електрон". Вартість одного автобуса МАЗ становить 122 тисячі євро із розмитненням. Нові автобуси великого класу запустять на маршрути у Рясне.

Нагадаємо, 13 вересня, на зупинці у Брюховичах, побили водія маршрутки №8.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Щоб усі платили: у львівську маршрутку №6а — вхід тільки через передні двері

Загинула миттєво: у Львові жінка потрапила під маршрутку

Щоб не плакать, я сміявсь: добірка курйозів у львівських маршрутках

Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах