Все, що треба знати про трамвай на Сихів

фото:www.gazeta.lviv.ua

Сихівчани чекали на можливість комфортного проїзду трамваєм до центру міста понад 20 років. І нарешті їх мрія може стати реальністю. Але до нового проекту і у них, і  в решти мешканців Львова є свої питання. На ці питання відповіли залучені до будівництва сторони – ЛКП "Львівавтодор", представники ЄБРР, ЛКП "Львівелектротранс" та ЛМР.


Маршрут, інфраструктура та рухомий склад

Новий трамвай курсуватиме за маршрутом пр. Червоної калини – Центр. Окрім цього, обговорюється питання розгалуження маршруту – до центру і до залізничного вокзалу. На разі нічних рейсів не передбачено.

З Сихова трамвайна колія могла бути прокладена лише від пр. Червоної Калини, адже для цього було закладено окрему смугу. На кінці вулиці Свенціцького нова трамвайна колія буде приєднана до існуючої. А для визначення маршруту трамваю з центральної частини міста і далі – буде враховано потоки пасажирів та побажання громади.


Як будуть розташовані зупинки  і скільки їх буде

По маршруту буде облаштовано по 10 зупинок у кожну сторону, тобто загалом 20 зупинок.

В рамках  проекту передбачено будівництво безшумної колії нового зразка.


Безпека, комфорт та корки

Чи витримає сихівський міст - через курсування трамваїв - посилене навантаження?

Під час проектування мосту було передбачено прокладення через нього трамвайної колії. Відповідно, навантаження від курсування додаткового транспортного засобу, трамваю, буде оптимальним.

Чи провокуватиме трамвай корки у центральній частині міста?

Можливість виникнення корків через курсування трамваїв зведено до мінімуму, адже близько 80% усього маршруту трамвай їздитиме по автономній частині дороги.

Як вирішуватиметься аварійна ситуація  на маршруті трамваю?

На новому маршруті заплановано зведення трьох кілець розвороту для попередження трамвайних корків у разі аварії, відповідно курсування електротранспорту не буде припинено.

Чи можна зменшити ризики аварійно небезпечного спуску по вул. Стуса?

Це питання було опрацьовано фахівцями і задля зменшення ризику аварійно небезпечного спуску по вул. Стуса рівень дороги буде піднято до оптимального.


Фінансування, тривалість та рентабельність проекту

Проект був розрахований на 8 місяців і за планами мав бути завершений до кінця 2014 року. Але у зв’язку з виникненням позапланових додаткових робіт, таких як будівництво колектора, до прикладу, проект планують завершити до кінця 2015 року.


Використання проектних коштів

З 6 млн. євро кредитних коштів ЄБРР перерахував ЛКП "Львівавтодор" 2,8 млн. євро, 1,2 млн. євро з яких були перераховані компанії "Онур" як авансовий платіж. Також компанії "Онур" уряд Німеччини на пряму перерахував 2,8 млн. євро грантових коштів. Решта сум буде перераховано компанії відповідно до виконаних робіт.

Як правило, інфраструктурні проекти є нерентабельними, вони задовольняють базову потребу мешканців міста. Але беручи до уваги не лише економічні, але і соціальні та екологічні ефекти, рентабельність може бути високою.

Чому саме компанія "Онур" будує колію?

Компанія "Онур" має найбільший досвід виконання транспортних робіт у Львові у порівнянні з іншими компаніями та продемонструвала якість роботи. У процесі тендерних процедур компанія була визнана ЄБРР як такою, що відповідає усім міжнародним вимогам.


Будь в курсі

Слідкувати за просуванням проекту можна на сайті tram.lviv.ua та у фейсбуці  - спільнота "Я люблю трамвай".

Нагадаємо, також у Львові триває інформаційна кампанія "Я люблю трамвай", з метою інформування мешканців про хід будівництва та популяризацію екотранспорту. На сайті tram.lviv.ua можна ознайомитися із фінансовими звітами, фоторепортажами, новинами. Окрім цього, наступного тижня триватиме кампанія, власне на території мікрорайону Сихова: в людних місцях розмістять на банерах основну інформацію про трамвай на Сихів. В рамках кампанії також триває конкурс "Найкраще селфі в трамваї".

ЧИТАЙТЕ ЩЕ:

У центрі Львова змінили схему руху 

В суботу прибиратимуть Митрополичі сади 

Best Quest у Львові: дізнайся нові факти про місто 

 

 

 

Последние новости