Новина - Комуналка - Без черг: показники лічильників у Львові тепер будуть подавати у новий спосіб
У "Львiвобленерго" запровадили нову послугу. З грудня споживачi можуть електронкою повiдомити, скiльки свiтла "накрутили" за мiсяць. Для цього потрiбно надiслати електронного листа на адресу pokaz@loe.lviv.ua, пише газета "Експрес".
Для того щоб система прийняла вашi покази, треба чiтко дотримуватися інструкцiї. У листi слiд вказати два значення у форматi "Код(пропуск)Показник". Код –- це десятизначний код абонента, який можна знайти на квитанцiї-рахунку за спожиту електричну енергiю. Побачити його можна вгорi злiва. А показник -– це показник приладу облiку на дату вiдправлення листа.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤Показники двозонного лiчильника подають у форматi "Код(пропуск)Показник_День(пропуск)Показник_Нiч", тобто має бути три значення. Така сама схема для тризонних лiчильникiв: "Код(пропуск)Показник_Пiвпiк(пропуск)Показник_Нiч(пропуск)Показник_Пiк".
Якщо показник надiслано правильно, то споживач дiстане пiдтвердження - лист iз текстом "Поданий Вами показник приладу облiку успiшно прийнято". А в разi помилки система автоматично повiдомить про це.
"Ми намагаємося створити максимально зручнi умови для наших клiєнтiв, тепер у них вже є три варiанти подачi показникiв лiчильника, - розповiдає Галина Петрушка, прес-секретар ПАТ "Львiвобленерго". - Повiдомити їх можна, зателефонувавши у наш кол-центр, або залишити у роздiлi "Мiй дiм" на нашому сайтi (для цього потрiбно там зареєструватися), або надiслати електронною поштою. У майбутньому ми хочемо створити ще кiлька варiантiв подачi показникiв: на короткий номер та СМС-повiдомленням.
Подавати показники лiчильника електронною поштою потрiбно за два робочi днi до початку нового мiсяця".
Дивись ще:
Поламали лавки та вирвали смітники: у Львові знищили скейт-парк
Скандальний заклад "Перша львівська хвойдарня" виявився фейком