Львівводоканал створив нову безкоштовну лінію сервісного центру

Львівводоканал створив нову безкоштовну лінію сервісного центру

Львівводоканал створив нову безкоштовну лінію сервісного центру Фото: То є Львів

Комуналка
21 липня 2022 18:24
Автор: Юрій Богун

Для зручності мешканців комунальне підприємство «Львівводоканал» створило нову безкоштовну лінію для дзвінків у сервісний центр - 0800401551. Про це повідомляє Львівська міська рада.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Відтепер, якщо необхідно зателефонувати на підприємство, ви зможете скористатися безкоштовною лінією з будь-якого мобільного оператора.

Старі лінії також працюватимуть.

Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)

0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)

Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8:00 до 18:00 і п’ятниця з 8:00 до 17:00.

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо

15-51 (для стаціонарних телефонів)

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.

Львівська міська ради просить усіх за можливості користуватися чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі.

Додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram. Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook.

ТОП РОЗДІЛУ
Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах