Канатка на Високий замок: бути, чи не бути

Новина - Події - Канатка на Високий замок: бути, чи не бути

Новина - Події - Канатка на Високий замок: бути, чи не бути

Події
20 грудня 2016 16:29

Учора, 19-го грудня, у конференц-залі Центру міської історії Центрально-Східної Європи обговорили доцільність та можливість появи у Львові канатної дороги.

За словами головного архітектора Львова Юліана Чаплінського, у Львові поки що немає  конкретних проектів щодо створення канатної дороги: є лише ініціативи та гіпотези. Наприклад, ініціатива щодо облаштування канатної дороги до Високого Замку була від мешканців Підзамче.

Як пише "Твоє місто", Чаплінський пояснив під час зустрічі, що поки важливо ознайомитися з думкою експертів: чи це реально, чи ні. Лише потім відбуватиметься пошук інвесторів. Є доручення від міського голови щодо створення робочої групи, яка досліджувала б це питання.

"За роки незалежності жодне місто в Україні не втілило такий проект. Я би був дуже втішений, якби Львову це вдалося", – додав головний архітектор міста.

Міхель Допельмаєр, власник компанії "Doppelmayr", один зі світових експертів у розвитку мобільності у містах, що входять в спадщину ЮНЕСКО, озвучив думку, що у Львові втілити такий проект можливо.

"В Україні немає канатних доріг. Львів стане "туристичною Меккою", якщо зробить це. Це приємний і простий спосіб дістатися з однієї точки в іншу. Проте це водночас і зовсім новий вид транспорту, який ще не всі розуміють", – зазначає  Міхель Допельмаєр.

За його словами, для обслуговування витягу на Високий Замок необхідно буде до 10-ти кабінок та 10-15 осіб, які б обслуговували канатну дорогу.

"Це набагато дешевше, аніж обслуговування трамвайної колії. Однак, треба зацікавити не лише туристів, а й львів’ян: щоб вони купували абонементи".

На запитання, скільки для Львова вартуватиме будівництво канатної дороги на Високий Замок, представники компанії чіткої відповіді не дали. За словами Валерія Яшина, менеджера з продажів компанії, у різних країнах вартість створення канатної дороги буде різнитися.

"Однак стандарти однакові. Ми використовуємо два термінали. Усе залежить від того, наскільки  вони далеко один від одного. На ціну також впливатиме інфраструктура навколо, дизайн кабінок, їх кількість, протяжність лінії", – уточнив він.
Нагадаємо, у 2010-му році міський голова Львова Андрій Садовий, після завершення реконструкції оглядового майданчика Високого Замку оголосив, що було б добре в парку також запустити фунікулер. Це, зокрема, дозволило б збільшити кількість туристів, які відвідують гору. Як пізніше повідомили у прес-службі Львівської міськради, ідея фунікулера була тільки озвучена мером. Насправді нею ніхто не займався. Тож жодної документації чи проекту візуалізації немає.

Дивись ще: 

QR-код та смс: у Львові будуть креативно сповіщати коли приїде маршрутка

Грип у місті: у Львові закрили школи на карантин

Буковель, Ворохта, Яремче: куди поїхати на Новий рік у Карпати

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах