Сьогодні презентували оновлений Особистий кабінет мешканця м. Львова.
Серед оновлень – новий дизайн, можливість звернення до посадовців ЛМР, форма зворотного зв’язку та всі адміністративні послуги міської ради, передає прес-служба ЛМР.
Як повідомив начальник управління інформаційних технологій ЛМР Іван Коржов, від сьогодні на сайті Особистого кабінету можна знайти 158 послуг, що надає міська рада. Послуги також можна фільтрувати: за датою, за адресатом, за статусом (активний чи виконаний запит). Авторизація в кабінет відбувається через більшість онлайн-ідентифікаторів, що діють в Україні, зокрема BankID.
Розробники наголошують – на сайті діє і функція зворотного зв’язку, де можна подати опис та скріншот ситуації. Більше того, кабінет дає змогу працівникам міської ради додавати нові послуги, що в міру перевірки розробниками будуть розміщені на сайті. Ще одне нововведення – статистика популярності послуг: відтепер кожен користувач Особистого кабінету мешканця може переглянути кількість запитів на кожну із послуг.
Зайти в "Особистий кабінет мешканця 2.0" можна тут.
Дивись ще:
Будь в курсі: в Раді змінили правила дорожнього руху
Цікавинки Західної України: унікальний віадук у Ворохті
Новий маршрут: на вулиці Пасічній планують збудувати тролейбусну лінію