Львівська міськрада оновлює "гарячу лінію" міста. Завдяки новому програмному забезпеченню, яке поки працює в тестовому режимі, дотелефонуватися на "гарячу лінію" мешканцям буде простіше, а всі звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Повноцінно запрацювати нова система має до середини травня.
Як розповіла ZAXID.NET керівниця "гарячої лінії" міста Віра Фрис, на "гарячій лінії" міста уже встановили нове програмне забезпечення Visual service, яке поки працює в тестовому режимі.
За словами Віри Фрис, завдяки цьому програмному забезпеченню вдасться зменшити навантаження на операторів "гарячої лінії". А це, своєю чергою, дозволить операторам обробляти більше звернень.
"Операторам не треба буде вводити адресу чи прізвище заявника вручну, оскільки буде прив’язка до телефону. Якщо телефонує мешканець, відповідно, у системі автоматично з’являється прізвище, адреса мешканця. Оператор вноситиме лише проблемне питання і передаватиме його виконавцю", – зазначила керівниця "гарячої лінії".
Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи райадміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.
Крім того, вже створений, але поки лише тестується портал муніципальних оголошень. Після його запуску мешканці, зайшовши на сторінку порталу за посиланням, зможуть дізнатися інформацію про те, де відбуваються ремонтні роботи, вимикають воду тощо. Зокрема, оголошення можна буде відсортувати за авторами (управління, комунальні підприємства) або за адресами, яких вони стосуються.
Із середи, 26 квітня, у мерії навчають працівників роботі з новим програмним забезпеченням. Першим нову автоматизовану "гарячу лінію" випробовує управління транспорту ЛМР.
"Ми обрали один напрямок – це транспорт, де ми будемо реєструвати звернення і відслідковувати результат щодо них. Управління транспорту обрали через те, що на "гарячу лінію" надходить багато звернень щодо роботи міського громадського транспорту", – розповіла Віра Фрис.
За її словами, повноцінно запрацювати оновлена "гаряча лінія" має до 15 травня.
Крім того, зателефонувати на короткий номер "гарячої лінії" тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як раніше, а й з мобільного. З 21 квітня дзвінки на скорочений номер "гарячої лінії" 1580 доступні для абонентів оператора Vodafone. Дзвінок коштуватиме відповідно до тарифів оператора. З операторами "Київстар" та Lifecell мерія поки веде переговори про співпрацю.
Нагадаємо, у лютому з резервного фонду міського бюджету Львова виділили 478 тис. грн на придбання для "гарячої лінії" програмного комплексу Visual service, розробленого івано-франківською ІТ-компанією "Техноінфософт".
Дивись ще:
Запасайся свічками: на яких львівських вулицуях з 3 по 28 травня вимикатимуть світло
"Скандальний фестиваль": понад 90% львів'ян за проведення Alfa Jazz Fest