У Львові з'явиться метро
У Львові збудують метро. Про це VG Львів повідомили джерела у Львівській міськраді.
За інформацією джерел, на першу чергу будівництва виділять 1,8 мільярда гривень. Підрядником стане одна з турецьких компанії.
Запустити метро планують у 2022 році, адже саме тоді, на вимогу львів’ян, місто планує повністю відмовитися від маршруток.
Львівський метрополітен матиме дві гілки – жовто-блакитну і червоно-чорну і, за рішенням Львівської міськради, носитиме ім’я Степана Бандери.
Схема лінії Львівського метрополітену, яка вже давно існує в уяві багатьох львів'ян
Ідею збудувати у Львові гілки метро у вигляді тризуба, за інформацією нашого джерела, депутати Львівської міськради не підтримали, аргументуючи це тим, що тоді цим видом транспорту не зможуть користуватися російські туристи.
Львівське метро обіцяють з першого ж дня роботи обладнати безкоштовним WI-FI, навіть, у туалетах, а також встановити на станціях вбиральні для песиків і котиків.
До слова, ідея збудувати у Львові метро вперше виникла ще у 1960 році. Роботи з будівництва, як тоді говорили, "підземного трамвая", розпочалися у середині 1970-х років і були поділені на дві черги.
План-карта будівництва львівського метро. Фото "Фотографії старого Львова"
Перша – мала розбудовуватись вісім років, включаючи спорудження двох підземних трас. Перший тунель (лінія червоного кольору на карті) мав починатися на перехресті вулиць Суворова (суч. Сахарова) та Дзержинського (суч. Вітовського). Планувалось також підвести колію з вул. Наукової, Артема (суч. Володимира Великого) та Боженка (кн. Ольги). Отже, трамвай, який мав курсувати з Південного житлового мікрорайону, мав заглибитися під землю, і подолавши відстань 3,3 кілометра, виїхати на розі вулицю Леніна (сучасна Личаківська) та Мечникова.
Другий тунель (лінія синього кольору на карті) мав пролягати маршрутом вулиця Снопківська – вулиця Гайдамацька. За планом у перспективі мали додати п’ять підземних станцій – Головпоштамт, площа Возз’єднання (I та ІІ; сучасна площа Соборна), площа Старий ринок та Винниківський ринок. Мав також з’явитися маршрут, який би зв’язав Північний житловий район з Новим Львовом, а також з Сиховим.
Друга черга (лінія зеленого кольору на карті) будівництва мала розпочатися після завершення першої, склавши маршрут довжиною 4 кілометра. Трамвайна мережа мала пролягти від перехрестя вулиць Індустріальної і Шевченка. З виходом пасажирів біля Залізничного вокзалу, площі Кропивницького, вздовж вулиці Київської, і вулиці Дзержинського (Вітовського).
"Харківський інститут "Укрдіпрокомунбуд" у 1977 році підготував проектну документацію, після чого було виділено значні кошти на будівництво – у розмірі 50 мільйонів карбованців", - повідомляє видання "
Однак, після початку бурильних робіт не обійшлося і без проблем - був пошкоджений Палац Потоцьких, в якому утворилася тріщина шириною близько 30 сантиметрів. Ліквідувати її вдалося лише через 10 років, витративши на це понад 6 мільйонів гривень.
Нагадаємо, електронна петиція з вимогою повністю відмовитись від маршруток та організувати пасажирські перевезення електротранспортом та великогабаритними автобусами лише за 8 днів набрала понад 600 з 500 необхідних.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Вози повітря: у Львові всі пасажири вийшли з маршрутки через відмову водія везти пенсіонера
Бабуся з шилом: з’явилися нові подробиці нападу на пасажира львівської маршрутки
Перша, але з кінця: у Львові оприлюднили рейтинг найгірших маршруток
Читайте всі новини на нашій сторінці в