У Львові визначили брендування громадського транспорту.
У Львові визначили брендування громадського транспорту. Переможцем став варіант, який передбачає розфарбування міського транспорту у жовтий та білий кольори.
Журі конкурсу, із чотирьох запропонованих концепцій, обрало переможцем варіант Костянтина Череповського. Цей проект взяли за основу для доопрацювання.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤"Треба зважити на те, що ліврею ми розробляємо не на день, не на рік і не на три роки. Ми розробляємо ліврею на довше. Тому ми думаємо, що жоден з варіантів не може бути взятий і вже нанесений на транспорт чи вже внесений в специфікацію на придбання нових тролейбусів. Ми вважаємо найоптимальнішим варіантом сьогодні буде обрати переможця, але взяти його роботу за основу, яка далі буде доопрацьована за участю фахових дизайнерів", – розповів
Костянтин Череповський вважає яскравий жовтий колір, який мерія визначила базовим для розробки брендування, невдалим, через що вирішив додати білий колір. "Ми виходимо з того, що базовим є жовтий колір. Щоб зменшити площу жовтого кольору, обводимо кузов білим, додаючи йому пластики", – зауважив він.
Простір між вікнами старих трамваїв і тролейбусів автор концепції пропонує фарбувати чорним кольором, щоб зробити їх візуально подібними на нові моделі транспорту.
Зокрема, Костянтин Череповський запропонував позначати елементами різних кольорів види транспорту: трамваї – червоним, тролейбуси – синім, автобуси – зеленим. Однак від цієї ідеї ще можуть відмовитися під час доопрацювання концепції.
За словами Андрія Білого, доопрацювання триватиме близько двох тижнів, після чого в мерії презентують остаточний варіант лівреї.
"Нову ліврею ми будемо використовувати для всього нового транспорту, вона буде вказана в специфікації під час закупівлі, тому виробник одразу буде розфарбовувати транспорт так, як нам треба. Транспорт, який вже є в місті, перефарбовуватимуть з часом", – зазначив Андрій Білий.
Згідно з умовами конкурсу, переможець після розроблення брендування для всіх моделей транспорту отримає винагороду – 36 тисяч гривень.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Відео дня: італієць зняв кліп про львівські маршрутки
12-метрові новачки: як у Львові курсуватимуть великогабаритні автобуси
Щоб не плакать, я сміявсь: добірка курйозів у львівських маршрутках
Читайте всі новини на нашій сторінці в
Підписуйтеся на нас в