А я пливу у човні: на що найчастіше скаржаться львів’яни на "Гарячу лінію міста". Фото: Зручне місто.
За перші пів року учасники фейсбук-групи «Гарячої лінії міста» залишили понад 10 тисяч звернень. Найбільші сплески звернень зареєстровані під час негоди та посилення карантину.
«За перше півріччя на фейсбук-групу надійшло майже 10,5 тисячі звернень. Кожне з них було розглянуто та опрацьовано. Було розміщено 754 оголошення з життя міста, охоплення яких становить близько 10 мільйонів переглядів. За цей самий період учасники групи залишили понад 180 тисяч коментарів та майже 1 мільйон. реакцій у вигляді «лайків» чи «перепостів», - йдеться у повідомленні відділу «Гаряча лінія міста».
Додамо, що «Гаряча лінія міста» існує вже понад 3,5 роки. Львів'яни можуть залишати звернення про негаразди у Львові на «Гарячій лінії міста» цілодобово, зателефонувавши на 15-80. Дзвінки приймають також з мобільних телефонів, а також через мобільний додаток «Львів 1580» (для Android та iOS), і портал 1580.lviv.ua.
Нагадаємо, що 7 липня у Львові та області оголосили штормове попередження.