Отримай відповідь: чи правда, що Яндекс таксі йде зі Львова

Новина - Події - Отримай відповідь: чи правда, що Яндекс таксі йде зі Львова

Новина - Події - Отримай відповідь: чи правда, що Яндекс таксі йде зі Львова

Події
15 березня 2017 13:21

Вчора в інтернеті з'явилася інформація про те, що Яндекс.Таксі припиняє роботу у Львові і переїжджає в Запоріжжя.

Як розповів у коментарі Tvoemisto.tv голова асоціації вільних профспілок автотранспортників України Андрій Корчинський, майже всі автомобілі з маркуванням "Яндекс.Таксі" покинули Львів та переїхали у Запоріжжя.

"Ті автомобілі, які були на "Яндекс.Таксі", поїхали в Запоріжжя. Зараз на ринку є 10 автомобілів "Еко-таксі", які працюють від харківської фірми. Вони мають ліцензію, але інших документів ми не бачили, тому підготували листи на перевірку законності їхньої діяльності. Вони вже порушили ліцензійні умови, адже перебувають у Львові більше ніж 10 днів, а не надали жодної інформації, окрім ліцензії. Що стосується львівських водіїв, які приїжджають від "Яндекс.Таксі", це нелегали, і можуть отримати штраф від 1000 неоподаткованих мінімумів (від 17-ти тисяч гривень). Якщо порушення повториться, то штрафи становитимуть від 34-х тисяч із вилученням транспортного засобу".

VG Львів звернувся в прес-службу компанії з проханням прокоментувати цю інформацію.

"Яндекс.Таксі продовжує працювати у Львові в звичайному режимі - сервіс не припиняв роботу в місті", - запевнили нас.

За словами представників компанії, кілька брендованих автомобілів класу люкс, які працювали у Львові в рамках промоакції, виїхали з міста після її завершення. "Це наша звичайна практика - ми робили так і в Києві, і в інших містах, де запускали Таксі. Ці автомобілі були з Харкова і Дніпра, а не із Запоріжжя - хоча, звичайно, ми не стежимо за тим, куди вони вирішили поїхати після завершення роботи з нами. "Звичайні" ж автомобілі таксі продовжують працювати, як і на старті ", - відзначили в службі таксі.

У компанії підкреслили, що в кожному місті брендується лише невелика частина машин - не більше 5-10 відсотків від усіх. "Оскільки ми не маємо власного автопарку і співпрацюємо з місцевими таксопарками, брендування для нас - це, по суті, зовнішня реклама, розміщення якої повинне мати певний економічний сенс".

Дивись ще:

Сказали, що любимо його: школярки на Львівщині розповіли, як врятували хлопця від суїциду

50 тисяч $: начальника львівського СІЗО спіймали на хабарі

Луценко повідомив, у якому випадку мера Львова можуть зняти з посади

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах