Голодна туса: компанії масово відмовляються від співпраці зі скандальними блогерами Фото: instagram.com/Олександр Залізко
Українські компанії масово відмовляються від співпраці зі скандальними блогерами, які влаштували гучну вечірку у Львові у День пам'яті жертв Голодоморів. Про відмову від співпраці вже заявили Metro, Нова Пошта, Фокстрот, Pepsі, Rozetka, Київстар та інші.
Громадський діяч Андрій Смолій у Facebook позначив компанії, які замовляють рекламу в інфлюенсерів, що брали участь у скандальній вечірці.
«Ці особи мають платити за свої вчинки і платити найдорожчим в їхньому житті (на жаль це так) – грішми. Десятки українських та міжнародних компаній платять тисячі доларів цим блогерам за рекламу. Думаю, співпраця з цими особами, які влаштовують «голодну тусу», має бути припинена і негайно», – написав Смолій.
У коментарях до посту Смолія чимало з позначених мереж і брендів зі своїх офіційних сторінок почали заявляти про припинення подальшої співпраці.
Нагадаємо, 27 листопада, у День пам'яті жертв Голодоморів, українські блогери влаштували у Будинку вчених у Львові гучну вечірку з елементами еротики, гучною музикою та горами делікатесів. Таким чином Instagram-блогер з Чернівців Олександр Заліско відгуляв свій 29-й день народження. У святкуванні в день національної жалоби брали участь друзі Заліска. Серед гостей – багато блогерів-мільйонників: Наталі Литвин, Таня Самбурська, Валерія Юрченко, Саша Бо. Усі вони знімали відео святкування та викладали їх в Instagram, попри критику від своїх же підписників. Поліцейські склали протокол за недотримання карантинних обмежень на організатора гучної вечірки у львівському Будинку вчених. Останній закрили. За порушення карантину Олександру Заліску загрожує штраф у розмірі від 17 до 34 тисяч гривень.